top of page
  • muinsapidin

Terima Kasih Kepada HRPB

Saya Zakaria Sulaiman, 62, ingin merakamkan penghargaan kepada kakitangan Hospital Raja Perempuan Bainun (HRPB), Ipoh di atas jasa dan layanan yang telah mereka beri selama saya berada di Wad 5 hospital tersebut.

Sebelum ini saya mendapat rawatan susulan daripada Pakar Sakit Tulang Patah memandangkan keadaan fizikal saya sehingga menyebabkan saya perlu berkerusi roda. Kecederaan yang saya alami disebabkan jatuh ketika berada di rumah.

Jutaan terima kasih juga pada doktor dan jururawat yang banyak memberi khidmat terbaik buat pesakit di sini. Diharapkan segala khidmat baik HRPB akan berterusan sampai bila-bila.

(Zakaria Sulaiman)


30 views0 comments

Recent Posts

See All

Atasi Banjir Kilat Di Seri Klebang

Tahun lalu kawasan Kampung Tersusun Seri Klebang dilanda banjir kilat yang agak serius. Ia saya sifatkan antara yang paling buruk dalam tempoh 10 tahun walaupun tidak seteruk banjir besar pada hujung

Laluan Lekir 14, Seri Manjung Sering Berlaku Kemalangan

Kemalangan jalanraya yang semakin kerap berlalu menimbulkan kerisauan di kalangan penduduk setempat. Bukan sekali dua, tetapi hampir setiap minggu ada kemalangan dan ada antaranya yang menyebabkan keh

Bonggol di Jalan Berlian, Manjoi Terlalu Tinggi

Saya adalah antara penduduk Gugusan Manjoi yang telah menetap selama lebih 30 Tahun di sini yang kini semakin bertambah bilangan penduduknya terutama sejak penububan sekolah agama Al-Baraqah kelolaan

bottom of page